هر کسی پیشِ خدا، یـه اعتبـاری داره          تویِ دنیـا، همه اعتبـارِ من حسینه

*************

هر کسی برا دلش، شور و بهاری داره         عشقِ من، شورِ دلم، بهارِ من حسینه

*************

آغا جون داره دلـم، هوایِ کربلایِ تو         هوای مرقد و اون شش گوشۀ طلایِ تو

آخه من عاشقتم ، عاشقِ بی نوای تو         هر کسی تو زندگی عشقی به یاری داره

به خـدا قسم ، یگانه یار من حسینه

*************

کی میشه بیام به پابوسِ علیِّ­ اکبرت         تاکنم سجده به  قتله­ گاهِ یاسِ پرپرت

چه کشیدی لحظه­ ای، که تشنه جون داد پسرت         توی دنیا هر کسی ، یه افتخاری داره

آبـرویِ مـن و افتخـارِ من حسینه

*************

روضه­ خون، روضۀ اون شاخه گلِ یاسُ بگو         روضۀ شهـادت حضرتِ عبّـاسُ بگو

قصـۀ غیرتِ اون  نمادِ  احساسُ بگو         تو دلش هر کسی آروم و قراری داره

راحتِ ایـن دلِ  بیقـرارِ من حسینه

*************

آغا جون، وقتی برادرت ، تو رو صدا می­زد         وقتی که تو دجلۀ خون، دیدی دست و پا می­زد

چه کشیدی لحظه­ ای که بانگ یا اخا می­زد         هر کسی تو زندگیش یه شهریاری داره

به خدا، ارباب و شهریـارِ من حسینه

*************

قربونِ رُقیّه اُون ، سه سالـه دخترت بشم         قربونِ بی کسی و غربتِ خواهرت بشم

قربونِ گلـوی خشکیدۀ اصغرت بشم         هر کسی ستاره­ای، در شبِ تاری داره

به خـدا اخترِ شـامِ تارِ من حسینه

*************

آغا جون وقتی که افتادی رو خاکِ قتله­ گاه         ندیدی غربت و تنهائیِ اهلِ خیمه­ گاه

دل سنگ آب می­شد از نالۀ طفل بی­ پناه         هر کسی تو بی­کسیش، امید به یاری داره

توی تنهایی، پنـاه و یار من حسینه

*************

آغا جون یه عمره که عاشقِ مجنونت منم         سینه­ زن، تعزیه­ خون، بی سر و سامونت منم

همرهِ صالحه  نوحه­ خون و محزونت منم         هر کسی تو مذهبش، ذکر و شعاری داره

همیشه ذکـر من و شعارِ من حسینه

*************