امام حسین - استاد محمد علی صالحه شوشتری ( مهدی آبادی )
هر کسی پیشِ خدا، یـه اعتبـاری داره تویِ دنیـا، همه اعتبـارِ من حسینه
*************
هر کسی برا دلش، شور و بهاری داره عشقِ من، شورِ دلم، بهارِ من حسینه
*************
آغا جون داره دلـم، هوایِ کربلایِ تو هوای مرقد و اون شش گوشۀ طلایِ تو
آخه من عاشقتم ، عاشقِ بی نوای تو هر کسی تو زندگی عشقی به یاری داره
به خـدا قسم ، یگانه یار من حسینه
*************
کی میشه بیام به پابوسِ علیِّ اکبرت تاکنم سجده به قتله گاهِ یاسِ پرپرت
چه کشیدی لحظه ای، که تشنه جون داد پسرت توی دنیا هر کسی ، یه افتخاری داره
آبـرویِ مـن و افتخـارِ من حسینه
*************
روضه خون، روضۀ اون شاخه گلِ یاسُ بگو روضۀ شهـادت حضرتِ عبّـاسُ بگو
قصـۀ غیرتِ اون نمادِ احساسُ بگو تو دلش هر کسی آروم و قراری داره
راحتِ ایـن دلِ بیقـرارِ من حسینه
*************
آغا جون، وقتی برادرت ، تو رو صدا میزد وقتی که تو دجلۀ خون، دیدی دست و پا میزد
چه کشیدی لحظه ای که بانگ یا اخا میزد هر کسی تو زندگیش یه شهریاری داره
به خدا، ارباب و شهریـارِ من حسینه
*************
قربونِ رُقیّه اُون ، سه سالـه دخترت بشم قربونِ بی کسی و غربتِ خواهرت بشم
قربونِ گلـوی خشکیدۀ اصغرت بشم هر کسی ستارهای، در شبِ تاری داره
به خـدا اخترِ شـامِ تارِ من حسینه
*************
آغا جون وقتی که افتادی رو خاکِ قتله گاه ندیدی غربت و تنهائیِ اهلِ خیمه گاه
دل سنگ آب میشد از نالۀ طفل بی پناه هر کسی تو بیکسیش، امید به یاری داره
توی تنهایی، پنـاه و یار من حسینه
*************
آغا جون یه عمره که عاشقِ مجنونت منم سینه زن، تعزیه خون، بی سر و سامونت منم
همرهِ صالحه نوحه خون و محزونت منم هر کسی تو مذهبش، ذکر و شعاری داره
همیشه ذکـر من و شعارِ من حسینه
*************
مختصري از زندگينامه هنری شاعر اهل بیت (ع) و محلي سراي شوشتر محمدعلي مهدی آبادی (صالحه)